Suriname, Paramaribo - Reisverslagen van Anouk Apeldoorn - WaarBenJij.nu Suriname, Paramaribo - Reisverslagen van Anouk Apeldoorn - WaarBenJij.nu
Suriname, Paramaribo

Gedurende de minor Global Nursing ga ik 10 weken stagelopen op de chirurgische afdeling in het 's Lands Hospitaal. In totaal verblijf ik 3 maanden (03/11/2015 - 29/01/2016) in Suriname in een studentenhuis op de Berliozstraat 32, Paramaribo 9000 met mijn medestudenten Jennifer de Ruiter, Cindy Beerepoot en Marjolein Schilder. Ik zal jullie proberen zo veel mogelijk op de hoogte te houden van mijn ervaringen! Xx Anouk

Recente Reisverslagen:

11 December 2015

Trips, adventure & more

23 November 2015

De eerste drie weken..
Anouk

Ik ben Anouk. Ik doe de opleiding HBO-Verpleegkunde en zit nu in mijn vierde jaar. Het jaar is verdeeld in 4 periodes. De eerste twee periodes bestaan uit 2 keuzevakken (minoren) en het laatste half jaar bestaat uit het afstuderen met het maken van een scriptie. De eerste minor coachen en begeleiden heb ik voldoende afgerond, waardoor ik nu voor 3 maanden naar Suriname, Paramaribo kan. Deze minor heet Global Nursing. Gedurende de 3 maanden ga ik 10 weken stagelopen bij 's Lands Hospitaal. ik hoop mooie ervaringen op te doen.

Actief sinds 06 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2520

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 29 Januari 2016

Suriname, Paramaribo

Landen bezocht: